Pazartesi, Temmuz 20, 2015

Küçük kara balığım

 
 
Dün kuzenimin Şile'de ki yazlığındaydık. Ne zamandır çağırıyorlardı gitmek kısmet olmamıştı. Kuzenler bayramda orada toplanınca bizde bu vesileyle gittik. Eray çocuklarla bir arada olmaktan dolayı çok mutluydu.
 
Buraya hiç yazmasam da bu konuyla ilgili kimseyle konuşmasam da Eray yalnızlığını sorguluyor arada. Onun açısından baktığımızda çok haklı. Ne kardeşi var ne de kuzeni. Ne dayısı var ne de amcası.
 
Tamam arkadaşları, anne-babasının bir sürü kuzenlerinin çocukları var da yerini tutmaz bunu en iyi ben bilirim. Bilmek durumu bazen değiştirmeyebiliyor.
 
Neyse dün çok mutluydu.O kadar güzel vakit geçirdiler ki.Eray'ı yüzerken videoya çektim kayıtlarda bulunsun diye. Güzel yüzüyor bence fakat çok çabuk yoruluyor ve hemen bırakıyor.
 
Yaz okulunda da yüzdüğü için benim küçük beyaz balığım küçük kara balığına dönüştü.Bu arada bu perşembe yaz okulunda yüzme yarışması var. Bakalım nasıl olacak..
 

6 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Selam.Artik bende bloguna ugramayanlardan oldum hic tahmin etmesemde:)) Aklima düstün dün,görememdim postlarini ne yapiyorlar acaba,Ayla da yazmiyor artik galiba dedim kendi kendime:)) Aslinda ben bir posta basladim ama son bir hafta o kadar yogun gectiki bir daha bakamaz oldum! Ama inanilmaz dolu dolu gecirdim hala etkisindeyim!

Bugünde öyleydi,sabah ne güzel bosum diye tam temizligin ortasinda Zeynep in okulundan arandim!Dogru hastaneye,ayagini cok kötü burkmus,hic hbirsey yapmadilar birde okula gidebilir yazisi yazdilar,tüm itirazlarima ragmen! Ama Zeynep gitmeyecek tabii,sonra Ilayda nin disleri,Onur un ailsverisi,garajin yarim kalan temizligi derken suan yorgunluktan uyuyamadim actim bilgisayari,aslinda cok doluyum her an aglayabilirim,nedense kendimi tutuyorum!

Gazete okudum biraz icim daraldi,hal böyle olunca hic bir yere gidesim gelmiyor Ayla,donup kaliyorum,cok cabuk ve derinden etkilendigim icin ne yapacagimi kestiremiyorum...

Neyse dolu oldugumdan yazilarimda dolgun oluyor haliyle.:))

Bizde yüzme isini tamamladik Ilayda da,sira ufaklikta. Eray yoruluyorsa ona biraz nefes alma teknigi calistir eminim faydasi olur,cok uzun degil kisa kisa...Eminim yakinda oda istedigin kivama gelir:))Büyük kizim dört yasinda yüzme kursu aldi ve hemen kapti ama Ilayda sekiz yasini bitirecek:))Her cocuk bir degil,olmasinda,degisiklik güzel,insana mesgale cikiyor,ne yapalim...

Ben seviyorum cocuklarimla ilgilenmeyi,üsenmiyorum ,sende üsenme ve Eray büyümeden ona bir kardes ver:)) Nacizane,kirilma sakin!

oytunla hayat dedi ki...

Tam kara balık olmuş Eray :)
Bende hep düşünürüm zaman zaman yalnız bırakmasamıydım Oytun'u diye ama şartlar koşullar bazen elvermiyor...
Güzel dostlukları olsun inşallah ikisinin de...
Bu arada geçmiş bayramın kutlu olsun canım...

Ayla dedi ki...

Serpil'cim öncellikle çok geçmiş olsun. İnşallah Zeynep'in ayağı daha iyidir.

üç çocuk olunca bu kadar yoğun olman çok normal. Allah kolaylıklar versin sana. Sıcaklardan mı bilmem eskisi gibi yazamıyorum. Aslında eskisinde daha dolu dolu yaşıyorum ama yazmaya gelince bir keyifsizlik var üzerimde. İnşallah en kısa zamanda atlatırım bu durumu.

Eray'ın nefes değil de bacak kaslarını güçlendirmek için bir şey yapmak lazım. Zira o kısımda bir zayıflık var bence.

Ayla dedi ki...

Şebnem sağolasın senin de kutlu olsun.

Dediğin gibi inşallah kardeş gibi kuzen gibi sıkı dostlukları olur çocuklarımızın.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ayla'cım şimdi okuyunca seni hatırladım bir ara konuşmuştuk seninle Lara da Eray gibi kardeş yok kuzen yok hep yalnız. Bayramda bir bebek gördü çok sevdi. Bizim de olsa keşke ben bakardım dedi :)
Maşallah ne güzel yüzüyor bu arada.

Ayla dedi ki...

Ülker'cim sağolasın. Bugün yüzme yarışması vardı meğersem çok daha güzel yüzüyormuş da bize göstermiyormuş...

Eray'da benim kardeşimin olması için babamla tekrar mı evlenmen gerekiyor demişti tabii daha küçüktü o zamanlar. Çocuklar istiyor kardeşi olmasını, Lara'ya da kıyamam. Elbet bakardı ama işte bazen şartlar..