Salı, Haziran 09, 2015

Tespit

Annesinin boyuna yaklaşan oğul- anne fotoğrafı

Kararsız bir insanım. Hep öyleydim. Bu yaştan sonra da bu konuda değişeceğime dair bir umudum yok. El kadar çocuk bile diyeceğim ama fotoğrafımıza baktım da boyum kadar olmuş. O zaman şöyle diyeyim boyuma yaklaşan benim nazarımda hep el kadar kalacak çocuğum bile anlamış huyumu..

Cuma akşamı anneanneden Eray'ı aldık eve dönüyoruz yol üstünde bulunan mavi jeanse gireyim dedim. Ne Eray ne de Erol benimle gelmek istedi. Artık nasıl baktıysam onlara sonradan girdiler mağazaya. İki kot arasında kaldım her zaman ki gibi. Bu arada Eray babasına fısır fısır bir şeyler söyledi. Erol annene de söylesene bu tespiti deyince ne tespiti diye sordum. Nasılsa aldıktan sonra keşke öbürünü alsaydım diyeceksin ya onu diyordum babama dedi. Vayy büyüdü de artık anneyle dalga geçmeler başladı ha..Zaman çabuk geçiyor be blog..

Erol'a doğru söyle yakıştı mı diye sordum. He, iyi, güzel, yakıştı gibi gayet kısa ve net cümleler kurdu yani her zaman ki gibi. Allahtan oğlum bu konuda babasına çekmemiş.Eray doğru söyle yakıştı mı diye sordum. Manken gibi olmuşsun annecim dedi. Ya da annecim hani kilo aldım diyorsun ya sen( ben söylemiyorum sen söylüyorsun lafını da belirtiyor ki üstüne yağmayayım, çok zeki çok) ondan biraz dar oldu sanki.

Verdik paça boylarını çıktık mağazadan, zor dayandım Hasdal'a kadar. Yaa Erol keşke koyu olanı alsaydım dedim. Bakk babacım ben sana demedim mi dedi. Sonra üç kişi eve gidene kadar güldük..





2 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

:))
Şekerlik bu çocuk yahu :)) Senin formülünü çoktan çözmüş te satmaya başlamış baksana :)

Ayla dedi ki...

Şebnem eşime bazen diyorum şu çocuktan azcık örnek alsana diye. Kızdığı zaman çok ağır konuşur tamam kabul lakin iltifatları da baldan tatlıdır ve çok ama çok iyi gözlemcidir