Pazartesi, Haziran 15, 2015

Babaanne tatil köyü


Haftaya pazartesi yaz okuluna başlayacak küçük bey. Bir hafta boşlukta ya okulun yaz okuluna gidip yanımızda kalacaktı ya da babaannenin Beykoz'daki köyüne gidip beş koca gün yanımızdan ayrılacaktı.

Biz hakkımızı ikinci seçenekten kullandık. Tabii benim için kolay olmadı bu kararı verebilmek. İnsanlar bu konuları abarttığımı düşünüyor hatta oğlum bile.

-Eray'cım beş koca gün ben sensiz ne yaparım
-annecim bu konuyu birazcık abartıyor olabilir misin?

Pazar günü sırf meraktan Eray'cım bavulunu hazırlamaya başla ben birazdan geliyorum dedim ve aşağıya indim. Döndüğümde ne göreyim. Bavuluna sadece oyuncak koymuş. Artık kendisinden ne beklediysem. Şort, tişört ve pijama koyacağını mı?

İş başa düştü bavulunu hazırladım çıktık yola. Ali babanın çiftliğinde şunu var bunu var diye şarkı söyleye söyleye gitti. O kadar mutluydu ki. Zaten en çok mutlu olduğu yer de orası.

Daha önce yazmış mıydım hiç hatırlamıyorum evimizi satıp çiftlik alalım diye tutturuyor Eray. Bu konuda tam da babasının oğlu.

Şimdi birazda fotoğraflar konuşsun




Biberler ekilmiş.



Fasulyeler yakında mahsulünü verir. Geçen yıl çok olmuştu. Bol bol kışlık hazırlanıp, buzluğa atıldı. Bu sene de aynı performansı bekliyoruz bakalım..

 
Domates ve salatalık da ekilmiş..

 
Babaanne ve Eray dalından meyve koparırken.Galiba siyah dut idi. Bu fotoğrafı balkondan çektim.
 
 
 
 
 
İşte böyle babaanne tatil köyünün en güzel yanı hem ultra herşey dahil hem de bedava olması. Şaka bir yana orada mutlu olduğunu bilmek rahatlatıyor annesini.
 
 

8 yorum:

Nil dedi ki...

Böyle bir yerde kim tatil yapmak istemez ki? Maşallah.
Bizimki de anneanne tatil köyünde. Az önce aradım çilek topluyormuş :)

Ayla dedi ki...

Nilhan'cım bizimkisi de çamurla oynuyormuş. Babaannesinin whatsappından fotoğrafını çekmiş sonrada sesli mesaj atmış bakkkkk anne eşofmanımın çamuruna diye. Ben de sesli mesajla karşılık verdim. Babaannen yıkadığı sürece sorun yok evladım :))

deeptone dedi ki...

çok haklıııı ki o ne mutluluk ama böle bir babaanne evi olması hem de beykozda yani uzak da sayılmaz. çiftlik evi fikri de doğru. keşke çiftlikte yaşasanız :)

oytunla hayat dedi ki...

Çocuklarımızı bizim kadar sevecek, kollayacak bir varsa oda annelerimiz :)
Çocuklar çok mutlular onlarla hep...
Annaanneler ve babaanneler birde dedeler tabi ki iyiki varlar :)

Ayla dedi ki...

Deep ben çiftlikte sürekli yaşayamam. Baba-oğul aynı kafada ama ben değilim. Ben kasaba olsun ne bilim sahil kıyısı olsun öyle yerleri severim.Emekli olduğumda hatta sayfiye bir yere bile yerleşebilirim.

Lakin Gerçekçi olayım inekle, tavukla, atla uğraşamam hem korkarım ki...

Unknown dedi ki...

Harika bir yer, cennetten bir köşe... Ya ne kadar özlemişim böyle yerleri, onu anladım şimdi... Bana da gelsenize, kahve yanı...
Sevgiler... :)

Ayla dedi ki...

Şebnem iyi ki de varlar. Allah razı olsun onlardan. Başımızdan da eksik olmasın hiç. Sadece sokak hayvanlarıyla fazla haşır neşir bundan sebepte geliyor başına bir şeyler o yüzden sadece tedirgin oldum biraz. Yoksa bilmez miyim torun baldan tatlıdır.

Ayla dedi ki...

Kahva yanı; hoşgeldiniz bloğuma. Uğradım biraz önce küçüklük mimini okudum. Anıları okumayı çok severim çünkü.