Çarşamba, Şubat 26, 2014

Bugün


Bugün hiç ısınamadım. Dışarıda kar soğuğu var sanki.İçim tir tir titriyor.Arena'da bir önceki maçın atmosferini yaratmak için Metro girişine suni kar yağdırmışlar.Oranın soğuğu mu geldi buraya yoksa.

Bugün öğlen arkadaştan telefon geldi.Bizde toplanıyoruz çay içeceğiz sen de gel dedi.Uzun çok uzun zaman olmuştu böyle bir oturmaya gitmeli.Ne bilim sevmiyorum galiba.Yanlızlığımı seviyorum bu aralar.Yalnız sinemaya gitmeyi,kitapçılarda dolanmayı,bir yerde oturup kahve içmeyi daha çok sevsemde arkadaşlarla evde oturmak da iyi geldi.Havam değişti.Giderken çıtır çıtır simit de aldım çayın yanına iyi gitti aslında.

Bugün tontalağı okuldan babası aldı.Kaç gündür yalvarıyordu ne olur işyerine götür beni diye.Babası uzun süre işyerine gelmesini yasakladı.Sebep yaramazlık dozunu birazcık kaçırmış.Hatta kibarlıkta nam salmış oğlum yöneticiye birden' senin anan var mı anan' demiş.Herkes şaşırmış.Ne diyecekti ki devamın da 'ananı al da git mi yoksa'..

Bugün bezelye,makarna,çorba,Eray'ım sever diye biraz da köfte yaptım.Salatanın içine marul, tere, maydanoz,havuç artık elime ne geçtiyse koydum.Sıpa eve tok geldi ya bu yaşta.

Bugün ablam geldi bize.Eray'ı uyutma ihalesi teyzeye kaldı haliyle.Eray uyumadan hemen önce 'teyzecim annem babam ben uyuyunca hemen yanımdan kalkıyor sen kalkma olur mu demiş. Bunu duyunca içim bir kötü oldu hiç ama hiç sorma.

Bugün hayatımda ilk defa artık yaz gelsin dedim.Anlayın o kadar içim,dışım donuyor benim.Bu duruma benden kocaman bir hoppala..

Son olarak bugün ekose desenli battaniyenim altında bir Türkan Şoray filmi ne güzel giderdi oysa.

2 yorum:

Atahan ile hayat dedi ki...

bende bayılırım eski Türk filmlerine bir de yanında sıcak ıhlamur olacak off ki sorma gitsin...sevgiler...

annesiningülü dedi ki...

bende bugün tüm kış bu kadar üşümedim diye iç geçirdim :)