Perşembe, Mart 17, 2011

Tontalağın Avukatları 1-Vizyonda

Sürekli gözümün önünde olduğu için hiç büyümüyor gibi geliyor da aslında bal gibi de büyüyor her açıdan. İşine gelmeyen şeylere cevap vermemeyi öğrendi mesela ama nasıl.AZ SONRA.

Hanımiğnesi bir düşün ve hemen cevap ver senin en sinir olduğun şeyler nelerdir deseler ilk aklıma neler gelir bakalım.Hımmm mesela şirkette bazen olur tipitip müşterinin şikayeti vardır anlatır anlatır anlatır daha ben ağzımı bile açamamışken hırsını alamaz telefonu yüzüme kapatır.O ses var ya hanii dıt dıt dıtt olan işte o ses beni insanlığımdan alır başka bir mübarek varlığa dönüştürür. Hani telefon benim şahsi malım olsa alıp duvara çalasım gelir.Sonra el şakaları hiç hazmetmem hem de hiç.Erol bu huyumu bildiği için benimle uğraşmak, eğlenmek istiyorsa sinsi sinsi yaklaşır sonra enseme bir tokat patlatır (zaten bir tek o cesaret edebilir)sonra da gözlerimde çakan şimşekler ve dilimdeki tatlı sözcükler ile kendi ile uğraşmak zorunda bırakır.Emrivaki hareketlerden de hiç hoşlanmam hem de hiç .Bunlar benim ilk aklıma gelenler.Reklamlar bitti şimdi film başlıyorr.

Geçen hafta çalışırken bir telefon geldi arayan babaannemiz.Ayla duyuyor musun Eray’ı dedi. Bebem gel dodo(doktor)bebem gel dodo sürekli bu kelimeleri tekrarlıyor. Hayırdır dedim neden sürekli doktora gidelim diyor dedim bir an korktum. Korkma dedi beni doktora getirecekmiş , oyuncağını yüzüme fırlattı dudağım birazcık kanadı o kanı görünce beni doktora götürmek istiyor dedi.Anne verir misin Eray’ı bana dedim sadece
-Eray neden babaannenin yüzüne oyuncak attın
-anne bebem dodo anne bebem
-Eray sen bebeni doktora götüreceğine önce o oyuncağı fırlatmamayı öğren oğlum neden attın o oyuncağı diye fırçalamaya başlamışken
-adii(hadi) anne babayyy
-Eray sakın yüzüme telefonu kapama
-adi anne babayyy
-Eray sakın telefonu kapama o muhteşem sesi duydum dıtt dıttt dıttt

 Aaaa diyebildim sadece,en sinir olduğum şeyi 2,5 yaşındaki oğlum yaptı bana.Çıldırmadım tabii ama bunu yapmaması gerektiğini biraz daha büyüdüğünde öğrenecek ,öğrenmek zorunda.Daha çok küçük dedi iç ses bunu bilemeyecek kadar çok küçük, dış ses cevap vermeden durur mu? Ne küçüğü be işine gelmeyen şeyi dinlememek için telefon kapattığına göre çok da büyümüş bence. Aman onlar çarpışa dursun benim aklımda başka bir şey var şimdi

Bu olayın ardından akşam eve gittiğimde kayınvalidem kapılarda karşıladı beni biliyor huyumu. Bak sakın çocuğu azarlama Ayla hem yanlışlıkla oldu. He bilirim ben o yanlışlıkları dedim. Bir şey dedim mi ı ıhhh demedim desem ne olacak ki avukatları yok mu yani bebesi ,annanesi aaa birde dedeleri hemen ilk duruşma da beraat ettiriyorlar tontalağı.Aklımdaki şeyi uygulamanın vakti geldi dedim içten içe. Çünkü kelimeler işe yaramamıştı, derdimi anlatmayı başaramamıştım.Bu zamana kadar şans oyunlarında şansını denememiş hanımiğnesi bilet alacaktı en büyük ikramiye kendisine çıkacaktı sonra o avukatları tiko para ile satın alacaktı. Uzun bir süre düşündü sonra yok dedi bunlar para ile de satın alınamazlar ki. Tontalağa gönül bağı, sevgi bağı ile öyle bir kördüğüm ile bağlanmışlar ki paranın sıcak yüzü bile işlemez bu avukatlara.

Artık başka çözüm bulamayan biçare hanımiğnesi neylesin avukatların çarketmesini beklesin. Avukatların çarketmesine kadar daha maceralarımız sürecek bizi izleyin ama ÇOK SONRA:)

8 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Yerim ben o tontolağı:)
Anneanne ve babaanneler asla kıyamıyorlar.Derler ya çocuk bademmiş torun badem içi:)

mermaid dedi ki...

hepimiz için durum aynı sanırım. sabır, sabır ya sabır şeklindeyiz. kolay gelsin:)

Sibelbek dedi ki...

biraz daha büyüsün, dillensin de, bu sefer telefonu kapatmayacak ve sen "Erayyyyy kapat dedim şu telefonu" nidaları atacaksınnnn... ınınınnnnnnn :))))))

Ayla dedi ki...

Aylin çok güzek bir lafmış çok hoşuma gitti gerçekten de öyle:)

Mermaid teşekkür ederim sabır dilemekten ve beklemekten başka çare yok:)ne yazık ki

Sibel evet okudum bugün yazını senin prens de telefonu kapamıyormuş:)bakalım biz o aşamaya ne zaman geleceğiz:)

Nil dedi ki...

bağışla onu hakim anne :) hepimiz yaşıyoruz maalesef. sadece kendimiz büyütemiyoruz.

Ayla dedi ki...

Kesinlikle haklısın zaten birşey olduğunda sadece senin çocuğun değil diyorlar. Düşün daha mahkemeyi bırak olay savcılığa bile intikal edemeden taraflar kendi aralarında anlaşıyor bakalım sonumuz ne olacak:)

hypo dedi ki...

bu yazıyı yayınladığın gün okumuştum, çok hoşuma gitmişti. teknik nedensizliklerden yorum yazamamıştım, nasip bugüneymiş.
çok güldüm, sabah sabah sağol ayla:)

Ayla dedi ki...

Beğenmene sevindim, ayrıca bu avukatlar benim başımda olduğu müddetce(Allah uzun ömürler versin onlara)bu filmin çok serisi gelir:)