Çarşamba, Şubat 23, 2011

Olmadı

balerin

Halbuki ne anlatacaktım ben iki gündür... Black Swan filmini çok uzun zamandır beklediğimi fragmanının bile beni çok etkilediğinden bahsedecektim.Olmadı

Ben hep meslek anlamında ne istediğini bilen biri oldum da olmasına olmak istediğimi olamadığımı yazacaktım oysa.Küçükken anneme beni baleye göndermesi konusunda ki yalvarmalarımı, hep balerin olmak istediğimi anlatmaya çalıştığımı anneminde hep bakarız diyerek beni geçiştirdiğini anlatacaktım.Olmadı

Hep laf şu an ki işimden memnuniyetsizliğime geldiğinde bale dışında hiçbir mesleğin beni zaten mutlu etmeyeceğini,şu an ki mesleğin dışında da başka iş yapsamda mutlu olmayacağımı anlatacaktım.Annemleri mutlu etmek adına Uluslararası İlişkiler okuduğumu, bu konular açıldığında annemin neden böyle yaptım bilemedim dediğini , demek ki şartlar onu gerektiyordu o zamanlar dediğini anlatacaktım.Evet anneme kırgın olduğumu ama asla öfkelenmediğimi, bir kere bile suçlamadığımı ,şartları nasıl kabullenişimi anlatacaktım.Olmadı

Bir zamanlar AKM vardı.İçim acıya acıya sürekli gösterileri izlediğimi, bir gösteriye üç kere bile gidişimi anlatacaktım.Olmadı

Erolla aynı işyerinde çalışırken kendi tabiriyle bir randevu koparabilmek adına beni nasıl ikna edeceğini düşündüğünü Ayla ben hiç baleye gitmedim biliyor musun ,çevremde de baleden hoşlanan kimse yok dediğini, ilk seninle gitmek isterdim diyerek hain planlarını uygulamaya koyduğunu, safdirik benin inandığını ve Giselle bilet alarak ilk randevumuzu ve ondan sonra da ellerimizin hiç ayrılmadığını yazacaktım.Sonra seneler sonra aslında baleden hiç hoşlanmadığına dair itirafını anlatacaktım .Olmadı

Hep bir kızımın olmasını istediğimi küçük yaşta baleye göndereceğimi ama annemin yaptığını yapmayacağımı hiçbir baskı yapmadan sevmez ise bırakabileceğini anlatacaktım. Kendi hayallerimi kızımın üstünde gerçekleştirmek gibi bir dangalaklık yapmayacağımı bırakırsa eğer ona sezdirmeden üzüntümü kendi içimde yaşayacağımı yazacaktım .Olmadı

Oğlum olunca iyi ki de oğlum olmuş dediğimi Erol baleyi sadece kızlar mı yapar o da balet olur ne olacak dediğimi babasınında ben oğluma tayt giydirmem diyerek baleye bakış açısını ve kahkalarımızı anlatacaktım.Olmadı

Oğlum hastalağında hep olmak istediğimden vazgeçip çok bilmiş doktorlara inat 32 yaşından sonra tıp okuyarak çocuk doktoru olmak istediğimi, okulu bitirdiğimde de zaten tontalağın 18 yaşına gelmiş olacağını yazacaktım. Ondan sonra da masum çocukların kanına girmemek için emekliliğimi isteceğimi yazıp kendimle dalga geçecektim.Olmadı

İki gündür çok kötüyüm, yine canımı çok acıttılar.Canımı bu kadar çok acıttıklarında ya da bu kadar çok acıtmalarına izin verdiğimde diyelim hep en başa dönerim ben.Biliyorum geçecek ,tabiki geçecek ,yarın hatta güleceğim yine kapattığım kapıları ardına kadar açacağım sonra yazdığım bu yazıyı üç beş gün sonra yokedeceğim.

12 yorum:

Sibelbek dedi ki...

silme yazını silme... acıların nasıl unutulduğunu hatırlatır yine sana... böyle zamanlarda yüzünü güzelliklere dönmek lazım. yazınla kendine bunu yapmışsın... sanırım benim de kendime yapmam lazım...

hypo dedi ki...

güldürebildiğin kadar okuyucularına hüzün bulutları çökmesine neden oluyorsun.
zamanı başa alamıyorsun!
hep keşkeler hayatında yer ediniyor.
ama bir umut daha var.
ikincisi kız olur belki.
o zaman tıp fakültesini de bitirir,
kuğu gölü balesinde de baş balerin olarak onu seyretmenin hazzını yaşarsın.
belki eşinin kafasına pisipisileri vura vura baleyi de sevdirirsin.
umut işte:)

özlemnitta dedi ki...

Umarım sıkıntılarınız hemen biter,geçer.Ve umarım bir daha size hiç uğramaz.Sevgilerimle..

Nil dedi ki...

Eminim ki çok acıyordur ve eminim ki sevdiğin bir acıtmıştır. Zaten o yüzden acıyordur. Silme yazını. Arada okur yine anlatırsın bize olmaz mı??

Ayla dedi ki...

Sibel haklısın, balık hafızalı biri olarak silmemem lazım da hatırlamak adına bakalım bugün böyle hissediyorum,desteğin çin teşekkür ederim

Cüneyt ikinci çocuk mu?Evdeki tek azman valla hepimizi dize getiriyor ama hayat bu ne getireceği hiç belli olmaz.Aslında güzel olurdu boynumda diplomam, balede çevreye işte bu benim kızım ben yetiştirdim bakışları,saçları oraya buraya atmalar,gerin gerin gerinmeler fena olmazdı hani
evet umut işte

Ayla dedi ki...

Sihirli Günce, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

Küçük Mucizem teşekkür ederim silmem yazıyı, aslında çok sildim bu blogdan ama bu sefer silmeyeceğim saolun desteğiniz için

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Aylacim bencede silme.
seni uzen kotu dusunceleri at ustunden. Yarin pencereden disari baktiginda gunes daha bir parlak gorunecek gozune ins....

Deli Anne dedi ki...

:( ...

Yunkabu dedi ki...

Iste bu yuzden hanimignemsin...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

yazınız çok güzel. sakın silmeyin.
bazen böyle haykırmak iyi geliyor.

İkiz Annesi dedi ki...

Silme canım yazını arada bize böyle hissettirenleri unutuyoruz ya da ben unutuyorum hatırlamak adına silme bence.
Keşke yakmasalar canımızı keşke yaktırmasak canımızı :((

Ayla dedi ki...

Teşekkür ederim Seyahn bugü gerçekten daha iyiyim

Fulyacığım sen beni biliyorsun di mi?

Evet haklısın Zeynep yazmak iyi geldi bana,pek haykırmayı bilmeyen biri olarak iyi geldi

Teşekkürler Aylin yazını sabah gördüm mutlu oldum seni kuzu çıkmış hastaneden Allah daha büyük sıkıntılar vermesin inşallah