Perşembe, Kasım 11, 2010

dünyanın sekizinci harikası:)

lego

İş çıkışı alışverişten eve döner dönmez kapıda tontalağım anneeee Allah Allah diye elindeki legoları gösterdi(birde bir dikkatli taşıyor ki görmeyin). Aaaa cami mi yaptın dedim, başını salladı. İlk başta annemin yaptığını sandım öyle değilmiş, sadece önce uzun legoları sonra tek legoları eline vermiş tontalak kafasına göre takılmış dünyanın sekizinci harikası tamamlanınca anne Allah allah (camiye allah allah diyor) diye bağırmış. Bizde alkışlayıp, takdir edince pek bi hoşuna gitti bu durum.

Dünyanın harikaları bu durumda şöyle sıralandı

Keops Piramidi
Babilin Asma Bahçeleri
Zeus Heykeli
Artemis Tapınağı
Rodos Heykeli
İskendiriye Feneri
Halikarnas Mozolesi
Legolardan cami:)

(Yeni harikalar :Petra Antik Kenti,Çin Seddi,Kurtarıcı İsa Heykeli, Machu Picchu Antik Kenti, Chichen Itza Piramidi,Kolezyum, Tac Mahal veee Legolardan cami)

İki gündür başka bir sorunumuz var:)Tontalak elini kapıya sıkıştırmıştı, parmak morarmıştı en sonunda tırnak düştü macera başladı:) İlk düştüğünde tırnağı alıp annanesine dak dak demiş, tüm gün peşinde annaneye rahat vermemiş baktı ki annaneden hayır yok eve biz gelince tırnağını gösterip anne dak diyor kuzum.Galiba tırnak yerine gelene kadar bu mevzu hiç kapanmayacak.

3 yorum:

Yunkabu dedi ki...

e vallahi benzemis:) aferin benim boncuk gozlume.

Ayla dedi ki...

Bende benzettim valla:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Merhaba...
Bana daha önce çöp kamyonunu nereden bulduğumuzu sormuştunuz.Bugün görünce aklıma siz geldiniz yazmak istedim bende :)
Metroport AVM'nin içinde Toys'n More var, oyuncakçı.Bizdeki kamyonun aynısından orada mevcut,hatta içinde legoları da var :)
Almak istersiniz orada bulabilirsiniz..
Sevgiler..